„Zatrzymujemy czas ale nie stoimy w miejscu”

Zniknęły mi zdjęcia z komputera... cz.2

Już wiecie, że padł mi dysk przenośny i straciłem większość zdjęć z ostatnich 6 lat…

Ale wcale tak nie musiało być. W poprzednim artykule opisałem ofertę darmowego przechowywania swoich danych w „chmurze”.

 

W tym opiszę konkretnie, jak to szybko i sprawnie zrobić

 

Jak założyć darmowe konto hubiC ?  Wchodzisz na stronę: https://hubic.com/pl/. Podajesz dane o które prosi system. Pamiętaj, też, żeby podać specjalny kod promocyjny dla sympatyków strony FOTOHIT :   WKCUJK, który da Tobie dodatkowe  5GB darmowej przestrzeni na dysku. Pisałem o tym w poprzednim artykule.

 

Tak wygląda ekran logowania

Trzeba w nim wpisać podstawowe dane - i już mamy darmowe  konto na 25 GB (dla Ciebie - 30 GB )

 

Warto również rozważyć wzięcie płatnych pakietów.  Też są w bardzo atrakcyjnych cenach. 100 gb kosztuje 1 euro miesięcznie, bądź 10 euro rocznie. Największym pakietem jest 10 TB. To bardzo dużo przestrzeni dla przechowywania plików. Jego utrzymanie kosztuje 5 euro miesięcznie, 50 euro rocznie.

Jak korzystać z hubica? Możesz to zrobić na dwa sposoby. Za pomocą przeglądarki przeciągasz dane do odpowiednich folderów. Możesz też zainstalować sobie aplikację hubic. Wygląda ona jak zwykły folder w Twoim komputerze. Pliki które w nim umieścisz będą się automatycznie przesyłały do Twojego dysku w chmurze.

„HubiC”  ma też prosty system poleceń. Jeśli polecisz ten dysk znajomym, twoje przestrzeń dyskowa ulegnie powiększeniu. Znajomi też dostaną dodatkową przestrzeń dyskową. Większą przestrzeń dostaniecie co prawda tylko za pierwsze 5 osób, które założyły sobie konto z Waszego polecenia. Jednak ilość znajomych, która otrzyma dodatkową przestrzeń dyskową jest nielimitowana.

 

Mam nadzieję, że ten artykuł był dla ciebie bardzo pomocny.

Zapraszam Cię ponownie na mojego bloga. Obiecuję, że zawsze znajdziesz tutaj PRAKTYCZNE porady i wskazówki. Nie będę marnował Twojego czasu artykułami / wpisami o tzw. „o niczym”.

Serdecznie zapraszam !